The world behind my wall!

Gustav har färgat håret plantina blont. :P

Gaaah Tokio Hotel vann!!
Okej jag har inte ens röstat men det är alltid kul när Tokio Hotel vinner!
Sen var deras framträdande väldigt bra och fick mig och tänka efter på vad låten betyder så nu fattar jag den det handlar om Berlin muren, som också föll för 20år sedan.
Från 1961 - 1989 var det en jävla mur i halva tyskland ryssar är idioter.
Mammas morbröder var på varsinn sida så när mamma var där när hon var liten fick dom säga att dom var på semester och inte hälsade på en släkting men ena av dom kunde dom inte hälsa på eftersom han bodde på den rysska och elaka sidan.
Men muren föll 189 två månader efter The kaulitz twin was born.


The world behind my wall, på denna videon har han faktiskt snygga kläder och jag ska sen dom live hihiih hoppas ni är avundsjuka!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0