Äntligen tillbaks!!!!!!!!=,D

Sitter och tittar lite på en Tokio Hotel blogg bara för att jag kom på att deras platta just kommit ut.
Iallafall får det mig att tänka tillbaka lite på då jag verkligen älskade Tokio Hotel haha var verkligen helt galen. Nu har det svalnat av och har faktiskt inte lyssnat på dom på ganska länge men så råkade jag ladda över alla mina låtar till min mobil och då fick jag hör och det var underbart vackert, men har låtit vackrare.
Nu låter tyvärr inte likadant som det gjorde nu men ju mer tiden går ju mer förändras eller nåt!


Men det är inte bara musiken som låter annolunda utan dom ser annolunda ut men bilder på hela gruppen har jag visat tror jag men nu är det Bill som står i centrum oh ser coolare ut än någonsin!

Och till sist Välkommna tillbaka!! =,D

Kommentarer
Postat av: Daniela

Jag är så himla glad!

2009-10-05 @ 20:52:27
URL: http://danies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0