Höst ljus!

Kära bloggen!
Sitter just nu och lyssnar på Will always love you, det är en mycket trevlig låt. Men kan inte bestäma mig om Dolly patons orginal är bättre än Whitney Houston's mycket bra cover är bättre. Men när jag lyssnar på låten tänker jag på filmen The bodyguard som är otroligt bra, väldigt fin film kom ihåg att farmor tivngade mig att se den.
Nu fick jag lust att lyssna på Dolly parton.;)
Idag var det iallafall skolan som sagt kök, sedan var det hem och greja lite efter jag ätit gick jag till Emma där vi såg på män som hatar kvinnor som vi ha två exemplar i, sedan jag upp till Cecilia och förlängde livet.

Igår baka jag och Emma, jag bullar och Emma kladdkaka med sylt i mitten. Deta va mysigt. lite senare på dagen följde jag med till Alingsås och såg Jimmy spela match, Emma va också med. =D


Jag eldade clementin skal^^ Det som fattades var peppa kakor.


Lite höst ljus i det fina höst vädret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0