Party!

Kära bloggen!
Tänkte att jag skulle skriva lite apu rapport som skulle vara inne förra veckan, men jag fasnade framför facebook.
Min plan var iallafall och llyssna lite på Thåström samtidigt som jag skriver rapporten, och det ska jag göra efter detta inlägget, min dator håller nämligen igång hela tiden och det ska den inte göra så det gör mig lite orolig.
Hra faktiskt lite rända ljus så det blir lite mysigt, när jag kom hem tände jag några ljus och satte mig och läste mig bok som jag lånade idag den heter "It Girl bara en lek" älskar verkligen dom böckerna.

Pappa kom förut, när jag kom ner blev jag plötsligt på sjukt dåligt humör. Jag och mamma kom fram till att han utstrålar dålig energi. Men jag blev på så dåligt humör att jag inte kunde stå still utan, eller så är det ADHD vem vet. ;)


Vet inte men jag gillar denna, första gången tänkte jag bar vafan är detta men efter några gånger gillar jag den. Dock skrattar jag lite bär jag hör den men ganska härlig. Har en version av den där han säger Oslo city när jag hörde det blev jag jätte förvånad.

Kommentarer
Postat av: Classy

Fin blogg :) Va gärna med å fråga nått under min frågestund som jag har just nu :) Kramis!

2009-10-12 @ 19:26:20
URL: http://nathaliesjobeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0