Kaj han röker braj!

Jag har en låt på hjärnan som inte vill försvinn och där har den suttit hela dagen hahah tror vi va jobbiga när vi gick runt och sjung på den. ^^
Hihih hade första riktiga gympa lektionen idag och faktiskt oväntat men det var faktiskt kul, vi spelade badmintong hiihih jag och Emma va bäst! ^^ 
Sen hade vi natur kunskap och vran lärare röker braj och heter Kaj haha pappa heter Kaj det är just därför det är kul.
Jag hittade inte min nyckel imorse så jag åkte utan den men när jag kom hem ja såklart var ingen hemma och några förnster är inte heller öppna, så där satt jag och väntade men jag såg klart på jackass, sedan kom pappa. 
Hihih nu ska jag spela sims, gud vilket kul liv jag har. -.-  ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0