Önskning slår in!

Ooh yes I'm glad!!
Tokio Hotel kommer till Göteborg!! Efter 2år kommer dom eller när dom väl kommer har det gått 3år fatta efter 3 år får jag kanske se dom live det var fan på tiden asså. Kom ihåg 2008 då vi beställde biljetter jag var över lycklig och trodde knappt det var san, och nej klart det inte var dom svikarna kom ju fan inte då va jag ledsen.
Men det är klart det är folk som har Elvis som idol och aldrig kommer att få se honom.
Men nu är det äntligen dags på måndag klocan 09.00 är jag och Emma uppe och bokar våra fyra bijetter!! 
Kan man vara gladare eller?? Okej för ett årsen hade jag vart mycket gladare eftersom min passion svalnat lite men det väcker många minnen till liv! 
 


Okej på min förra dator hade jag över hundra bilder på tokio Hotel och spare alla jag kunde hitta helt sjukt.
Nu fick jag googla fram en xD


Kommentarer
Postat av: Daniela

Var redo med kortet, (går ju endast med internetbetalning tror jag).

ÄR GLAAAAD! Fast som du sa så, skulle man varit gladare för ett år sedan... men shiiit :D

2009-10-23 @ 16:12:27
URL: http://danies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0