Hmm rubrik.... svår!

Hejsan! Har precis suttit och lipat till P.s I love you världens bästa film!
Blev lite deppig när jag kom hem och insåg att jag skulle sitta här ensamhela kvällen. Sms:a Hanna men insåg att hon inte skulle komma, som jag också hade rätt i.
Just nu sitter jag och lyssnar på thinking of you med katy perry som om det skulle hjälpa efter alla tårar hahah.

Idag har jag träffat Sheyla och Bianca vilket var väldigt längesen dock gick vi bara på bio men det var kul att träffas igen! Efter skulle Sheyla iväg så jag och Bianca gick och handlade lite, Bianca handlade två skit snygga tröjor en en jätte fin sjal från H&M. Jag handlade en hår spray och Maybellins nya mineral fondation som verkar skit bra och sedan lite mat ahah.


Visst är låten härlig, I love you to the end antar att det är huvud låten i filmen!!

Så nu ska jag se på Super hero movie!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0