Idol

Vad menar Emma med kom inte in??

Aja sitter och tittar på idol nu hahah shit det var två som kom in med en gitarr hero gitarr haahah asså shit så jävla kul haha! Jag Daniel och Jimmy sitter här och tittar ahha aja klicka här så ser ni klippet eller hela pogramet.

Har iallafall haft praktik hela dagen, lunchen var väldigt kul eftersom det hände lite då sedan kom det in lite efter lunchen, det var helt okej idag sen fick jag lära mig göra latte och det är väldigt lite kaffe i latte alltså en expresso kopp resten mjölk vilket är väääldigt lite. Nästa vecka är det kök och Johanna är glad för det, det är också bok mässa då så jag ska vara glad för att jag inte är i serveringen. Aja ska titta vidare på idol nu. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0