Bye bye Steven!

Ja började 9.10 idag med matte, den lektionen slutade halv 11 då åkte jag hem.
Men vet du vad skolan är inte slut för idag för om två timmar börjar vårar gastronomi lektion och den varar till klockan 21.10.
När satt på bussen på väg hem kom det på en tjej, bussen var tom men nej hon skulle sätta sig bredvid mig och prata. Hon klagade på att hon fått något begagnat i födelsedag present, nåt om sitt bredband, någon gubbe, sen frågade hon mig om mina föräldrar va snäll mot mig aja jag var så ointresserad man kunde. Jag satt nämligen och läste och hade kommit till den delen av boken så dom sparkade Steven (ur bandet).
Bye bye Steven Adler!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0