Dom Kommer, Dom Kommer, Dom Kommer!!!!!=D

Höh Höh så här kan det gå när man är nyfiken och har upptäckt att man får veta en del på Twitter.
Det är nämligen så att Crashdiet kommer till Göteborg på kultur kalaset. Jag såg det inne på live nation, så sa Daniela att det inte stämde utan att det var Bullet som skulle komma. Men så skrivet på twitter att dom turnerar med Bullet i sommar vilket resulterar till att Bullet och Crashdiet kommer till Kulturkalaset!!! Yay bra band båda två!
Jag vet att jag är en grymt nyfiken person när det kommer till något jag gillar men det är väl så man ska vara inte sant!?
Jag gillar dom fyra otroligt snygga pojkarna och är gla att dom kommer hit!

Kommentarer
Postat av: Robert Alan Deal

Satan vad bra att både Bullet och Crash kommer! :D

Kunde för allt i värdlen inte fatta varför det stod BULLET och sen crashdiet jättelitet under. Men det är bra att twitter finns. Har inte varit inne där på jätte länge. Hinner inte med när alla uppdaterar ju, haha :(

Men vi måste se hardcore superstar också!!! ;D

2010-04-30 @ 10:18:49
URL: http://danies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0