En briljant ide

Hihih jag är glad men inte överdrivet, alltså inte jobbig.
Åkte till lundby idag och fixade sim grejen jag slarvar bort, trodde det skulle kosta ganska mycket eller typ 150kr. Men vet du vad om man skippar ettan i början blir det 50 kr och det var så mycket det kostade!
Märkte att det var längesen jag simmade, för när jag hoppade i vattnet njöt jag verkligen och simmade i en timma, tittade upp i taket och tänkte på annat.
Tänkte städa förut men det sluta med att jag ställde mig vi spisen heheh. ¨
Sen vill jag packa till Turke land blev grymt taggad idag längtar!
Problemet är att jag inte kan packa för att min väska är i Frankrike med Emma hehe men lika bra det har ändå inte plats med en väska i rummet, ganska stökigt.
Nä detta inlägget blev bara konstigt. ahahahha
Hihih kolla vilken kul bild jag hittade. ^^
Wilma hade ingen nckel med sig så vi kom på den briljanta iden att klättra in, och Emma är smalast ;)
Detta var för några år sedan.

Kommentarer
Postat av: You Lie

Sv: Japp, Gina har fina grejer ;-)

2010-04-29 @ 21:43:52
URL: http://youlie.blogg.se/
Postat av: Elin

Haha, kul bild:D



Svar: Ja, den var skitfin! :)

2010-04-29 @ 22:20:28
URL: http://lundbergelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0