Kul men lagom.

Min dator är inne på lagning så sitter på den förra datorn jag använde, min profil är inte kvar annars hade det vart lite kul och titta på min över 100 bilder på Tokio hotel (Tönt).
Tänkte lägga mig i sängen och läsa lite om slash längtar verkligen tills han blir vän med Nikki kommer blir intressat att läsa om.

Nåt som stör mig är pappa varje gång han går förbi mig tittar ha  på mitt hår verje gång och iblan ska han rufsa till det oman. Aa mitt håt är rött dety är därför, vill färga det rödare så jag slippper bli mobbad för att det är rosa.
Men bettan tyckte det pasa mig typ första personen som reagerar posetivt på riktigt då. ^^
Nä hör hur slash ropar.;)

Dagens april skämt lär ju vara rock klassikers, som numera heter europe klassiker eftersom Europe har köpt upp kanalen och istället för 46min rock nonstop är det 47 min. Aja roligt skämt men rätt uppenbart men kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0