Summer Sommar Yaz

Åå fick en jätte härlig känsla och bild framför mig nyss.
Sommar över 20 grader, sitta vid pappas hus på terrassen som är runt halv huset och bara sitta där med antingen bra musik eller en bra bok. Om det blir för varmt är det bara att gå till poolen Elisabeth har köpt (höhö det är enlite sak). Eller gå till golf banan tvär över och se nödarna försöka slå på sin lilla boll. Eller åka ut med båten och fiska, åka till Vinga. Grilla med bra sällskap.
Åå jag längtar tills pappa flyttar till huset för det är då allt kul börjar, han flyttar ju trotts allt 15 maj. Då är jag i Turke land med Mela och Elin!!!!=D
Kolla vilken cool bild jag fick på huset när jag satt i bastu bilen i söndags (då även mamma tvätta bilen ^^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0