This ticking clock isn't for me

Herregud sitter och lyssnar på Tommy lee och så börjar låten "I need you" upp och jag kunder verkligen inte fatta att det var Tommy lee som sjung för det låter verkligen inte som han. Men gik in på Youtube och sökte och fram till att det var med Andrew McMahon och det förklarar en hel del, men gillar låten älskar Tommys solo album så härliga.
Hämtade mitt pass idag och herregud ser ut som jag sett ett jävla spöke haha ser helt otroligt rädd ut. Men dom ville ju se ögonen. ;)
Köpte en bikini på H&M och en sol hatt också hehe gillar den det är en sån film hatt, en sån dom har när folk inte ska se dom.


Texten är underbart fin såg jag nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0