Förmycket för mitt eget bästa! ^^

Jag har för mycket energi för mitt eget bästa! Jag sitter och sjunger såhär: Take me down to the paradise city where the grass is green and the girls are pretty, oh wont you please take me home!! Kan inte få ut en ur min hjärna, åå vad jag är jobbig!
Jag fick en liten historia av Jimmy nyss måste säga att den är charmig:Kiosk med massa sås och annat goot men det är också gott med majs korv men det kan bli kladdigt och då måste man hämta fisk som torkar då blir det kladdigt med fisk då måste man hämta en gris med en ko på men då blir det köttbullar med sås och då blir det johanna bajskisskorv så det var the jimmy sagan.

Aa den är min bror det, det är inte bara jag som är konstig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0