Alla är konstiga meeen inte jag..... NOT!

Hah Hah min familj har Damp med stort D!
Daniel ryckar loss för att jag frågar vad vill du?? Dock var allt detta på skoj men han tryckte en golvmopp i fajset på mig som jag tar och gör rent väggen med.^
När jag springer upp skrikandes låser Jimmy in sig på sitt rum, för att han är rädd för Daniel.
Det blir ju inte bättre när pappa kommer upp, då han börjar slå mig med en tröja så jag tar en galje och slår mot honom. Men då fegar han ut och springer in och gömmer sig under täcket. När jag står och slår på han kommer jimmy in och biter han, aa min bror bits och slickar konstig sak dom hittat.
Aja vad ska man säga? Jag vet ju varför jag är som jag är iallafall.;)
Sebastian Bach kommer till Rochweekend!! =O Vem vill inte gå liksom!!

Bach Bach underbara Bach!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0