Det är mycket du borde men inte gör ;)

Orkar inte sova även om jag är jätte trött och borde, fast egentligen borde jag plugga men blä för att plugga kan inte plugga, har typ aldrig pluggat. ^^
Jävla va läskigt det kommer rök (cigarett) dofter men det är ingen jävel vaken och ingen röker, läskigt och jag hatar det!
Imorgon hade jag tänkt att ta mig en spring tur, göra prov, köpa ett linne, fixa sim grejen som jag lyckats slarva bort och sedan träna om jag får en ny. Jag är väldigt duktig har nämligen tappat bot min entre grej så jag kan simma, det är inte första gången utan gjorde det när jag simmade på valhalla så betalade och fick en ny den helt enkelt bara försvann, tror jag tappade den på en busshållplast men vem vet!?

Kommentarer
Postat av: Anatolij

Hej, jag söker vänner i Sverige för jag läsa svenska i mitt land. Skulle du inte prata med mig?

2010-04-29 @ 09:20:02
URL: http://tolig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0