Va duktig jag är!=D

Idag har jag hunnit med att ta två promenader visst är jag duktig. Gick ut vid halv 9 tiden kom hem vid 11 och sedan gick vid 12 igen. Fråga mig inte varför jag gick ut igen för jag vet inte riktigt men min teori är att jag har förmycket energi. Kom hem kvart i 2 andra gången jag gick.
Tänkte sola idag men nej nej då ska det blåsa så det nästan är kallt ute. Nu sitter jag och lyssnar på Guns, kanske ska läsa lite.  Jaa vilken bra ide.=D Fast först ska jag torka håret. ^^
Hahahahah kolla va kul jag hade i natt. Hahahah tupperade håret så det nästan stod upp. xD
Svär har ingen hårspray i. haahha ser ut som ett lejon. xD

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hahaha snygging!

2010-04-18 @ 14:38:47
URL: http://carolinekorsberg.blogg.se/
Postat av: NIKKI

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHHAHHAHAHAHAHAH du är för go du

2010-04-18 @ 17:33:09
URL: http://danies.blogg.se/
Postat av: Birger å emma

Haahahahaha we like it:P fastna du i en elvisp??

2010-04-18 @ 20:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0