All I need is another hit yeah

Ja såhär ligger det till: Jag vaknade 06.00 av mig själv och gick upp, packade klart och gjorde mig iordning sedan var det i väg till Oslo central station och ta tåget som gick 07.00.
JAG SKA flytta till Oslo är helt jävla såld på den staden!! Seriöst älskar den t.o.m lite bättre än Göteborg fast ändå inte. ;) Iallafall Jag säger bara OSLO!! <3<3<3
Vi tittade på Terjes utställning av tavlor dom var väldigt fina, träffade Åsa (Helenas kompis) och hennes barn, Jenny och hennes barn Jenny har precis fått en son och han var så liiiten men söt. ^^
Är lite övertrött så ska ta en dusch.
Idag fyller min bror 13år GRATTIS!!!
Så kan det går är man är trött.
oj kanske dags att ta ner Bill  hihihi =D

Kommentarer
Postat av: DANIELA

Funderar också på att dissa bill och gänet PÅ RIKTIGT NU. Tänkte ta och köpa postrarna på rockhouse med nikki och vince och rama in och sätta upp :D

2010-08-20 @ 14:26:36
URL: http://danies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0