Stör mig grymt mycket!!!

Här sitter jag i handuk och ser ut som en höna i håret.
Försöker leta fram Simon Cruz ålder vilket verkar vara helt jävla omöjligt för det som inte finns på Google finns in i verkligheten. Det stör mig att jag inte hitta den, stör mig även på mitt hår som varken är blont eller så jag vill ha det. Aja ska blåsa det sen ska jag köpa färg någon dag snart snart imorgon måste jag göra det, så ska Emma färga det!
Åker nämligen på Måndag till Oslo till mina köra kusiner och faster m.m ni kan historian.
Något jag också stör mig på är att jag inte kan komma på vilken låt Chemical är lik, alltså en Mötley låt. Antingen är dessa två meningen att man inta ska veta men jag vill!!!

Kommentarer
Postat av: DANIELA

Men fuck u att du åker bort :(

simon finns inte, han är en dröm :O

2010-08-15 @ 00:15:39
URL: http://danies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0