Fredag 13??

Igår var det fredag den 13, fick du ett sten block i huvudet?? Eller hände det något oturligt??
Det ända som var mindre tur för mig igår var mitt hår, först klippte frisören det lite knepigt men blir säkert bra, sedan skulle jag färga det blont men blev inte så stor skillnad, men bara att göra om.;)
Annars var allt bra Jag och Daniela stod längst fram på casablanca, Bullet och Crashdiet va det grymt eller va det grymt oj oj jag är kär i Crashdiet. Casablanca hade den coolaste gitarristen jag sett på ett jävla bra tag han hade spelat med Slash, Alice Cooper och några mer men det var det jag hörde. Det var iallafall Grymt ingen otur där inte, Daniela fick till och med Martin Sweets plektrum coolt.

Kommentarer
Postat av: DANIELA

Det var grymt! Vi måste se dem igen (y)

2010-08-14 @ 15:46:53
URL: http://danies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0