Paradise city the story;)

Jag absolut ÄLSKAR Paradise city helt grym låt, som faktiaskt handlar om San francisco Guns gjorde nämligen en spelning där i början av deras karriär och dom tyckte det var så bra där med gräs aa rock stuff. ;)
Tror det var så iallafall eller så var det den gången allt gick åt skogen, men nu när jag tänker efter var det den gången allt gick som det skulle. Slash satt i bilen påväg hem och spelade gitarr grejen till låten och Axl kom på en text. På den tiden var dom oslagbara slash kunde spea gitarr medans duff hjälpte till och även Izzy sedan kom Axl på en text bara så. Allt detta enligt Slash bok om jag minns rätt. Hade jag Rätt Daniela =D
På den tiden kom dom på låter bara så men sen fick dom pengar och Axl förvandlades till idiot, Steven till pundare, Izzy till nykterist, Slash och Duff till smarta pundare. Guns skulle adrig låtit Axl bli som han blav för då hade dom antagligen vart kvar.

Kommentarer
Postat av: DANIELA

2010-08-04 @ 10:46:39
URL: http://danie
Postat av: DANIELA

haha ojdå.. men ja det stämmer har jag för mig ;)

2010-08-04 @ 10:47:30
URL: http://danies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0