Youth Gone Wild!

Trodde detta skulle bli sämsta helgen på länge med tanke på att Mötley spelade i Stockholm och jag missade.
Men kan inte klaga, åkte till åsa i fredags hade världen migrän tror jag och drack lite kan inte klaga på det men huvudvärken förstörde kvällen. Igår åkte jag på kräftskiva i Lerum hos Elisabeths son men jag Caroline och Linda drog till mönlycke och det blev bra en chill kväll som jag inte minns så mycket av dock lite suddigt.
Idag har jag och Caroline suttit i soffan och tittat på tv hela dagen helt chill.
Det är många som gillar denna bilden på mig undra varför?! ;)
Jag är ju så jävla snygg!!

Kommentarer
Postat av: DANIELA

Bilden är grym, bara för du är ser så JÄVLA VECK ut! hahah going!

2010-08-09 @ 00:28:34
URL: http://danies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0