By your side-Sebastian Bach

Alla borde läsa Heroin dagboken alla man ändrar en uppfattning om mycket tycker jag, lånar gärna ut den till dom som vill läsa den för jag tycker man borde läsa den. Aja älskar denna boken.=)
Över till en annan person jag beundrar grymt mycket och det är Sebastian bach han verkar helt jävla underbar. När Skid row gjorde sig av med han fölorade dom otroligt mycket han röst är som en ängels gåva. Nikki träffade honom 87- och han tycket han hade grym röst.;)
Den här låten är väldigt bra från hans nyare skiva tror jag, han sjunger även med Axl Rose i vissa låtar på albumet.
Lol för nåt årsedan hade jag inte skrivit Sebastian bach i rubriken utan Tokio Hotel, Time is changes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0