Fuck Fuck Fuck......

.........Fuck fuck fuck fuck fuck!!! Jag hatar att allt kostar pengar jag verkligen hatar det och att det ska vara så jävla dyrt. Vill verkligen gå på Sonisphere i Stockholm i sommar man då kommer det jävla problemet med pengar jag hr inga kommer inte ha några och jag totalhatar det!!!
Jag vet att jag kommer ångra mig så grovt om jag inte bokar en biljett jag vet det men vad ska man göra när man inte har några pengar?? Skulle kunna svälta mig men jag bor hemma och har inget jobb fuck helvetes jävla skit!!!
Aja får ringa till pappa och höra om han kan lägga ut tusen spänn så länge för jag vill verkligen gå!! Kommer vara sur hela sommaren och gå runt och fråga varför hela tiden varför!! Man vill göra för mycket. Okej fick lite hopp här vilken lättnad, man kan boka på andra sidor så slipper man känna tidspressen för det är den så får mig att gripa ut i panik vilket jag hatar!

Kommentarer
Postat av: DANIELA

Ja fan... låna pengar från din far. Det kommer säkert ordna sig :D

2010-02-27 @ 15:08:19
URL: http://danies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0