Glam rock!

Åå jag vill visa alla låtar på min blogg som Mötley crüe har gjort, men jag vet att det kanske blir lite tjötigt om man inte gillar dom men vem gillar inte Mötley crüe?? ;)
Hahaha Otto gillar dom iallafall, eller har lärt sig eftersom jag tvingar honom att lyssna när han sitter inne i buren.
Ialla fall är klockan halv 12 och jag har inte kommit iväg än så det var som jag trodde men ska åka iväg och ta ut pengar, träna, sola och köpa kläning vilken ordning jag gör det i spelar ingen roll men det är dagen planer.

Mamma kom till mig och frågade om jag ville ha kaffe så jag satte mig och åt oj två mackor med henne alltid trevligt och prata med mamma tycker jag. 

Kom just på en konstig ide att jag vill färga håret svart och ha lite glam rock frisyr ahah, tycker det är det coolaste som finns och dom som har det respekterar jag verkligen! 
Fan, man skulle levt på 80-talet men tyvär föddes man på 90-talet aja nu ska jag ta och klä på mig, känner att jag kaffet börjar verka på mig nu för jag kan inte sitta still (konstigt det brukar inte ha någon påverkan på mig men sdär ser man, kanske kommer när man är trött somnade inte fören 3 igår). 


Är dit inte coolt eller??
Skit snygga! Denna bilden är nog tagen under "shut at the devil" tiden.

Kommentarer
Postat av: DANIELA

Hahaha, jag har blivit blondare och blondare enda sedan jag började myssna på Mötley.. mitt mål är att se ut som vince i håret ;)



För övrigt så är jag också glad över att du också har börjat lyssna på dem nu :D:D:D YEY!!

2010-02-02 @ 16:13:18
URL: http://danies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0