Have a good day!!

Jag försöker få ordning på mitt hår genom att platta det. Eftersom det inte har spelat någon roll om jag haft tofs eller så måste jag platta det. Jag har kvar dust it i håret sedan onsdagen och då har jag ändå både duschat om badat shit det sitter verkligen i. Snart kommer nog mamma, eller nu kom hon och sa att vi snart ska åka ska nämligen och titta på Jimmy när han ska spela mot kärra, har ändå inget bättre för mig. Så nu ska jag gå sen ska vi nog till farmor så kommer inte hem fören på söndag eller måndag höhö har funderat på att skita i skolan och bara stanna hemma Helena+ kusinerna är ju här, senast vi träffa dom var på höstlovet, aja ha en bra dag!!

Kommentarer
Postat av: DANIELA

Kommentaren är till "Girl with golden Eyes-Sixx:A.M"-inlägget. Det funkade inte att kommentera det.



Men asså det är sjukt. Tänk vilka härliga tider vi har haft tillsammans med TH. Känns som att en konsert är ett bra avslut på allt, eller hur? Ångrar inte en sekund av våra galna stunder. Herregud. Och vad säger du? nu börjar vi på ett nytt galet kapitel - fast med Mötley Crüe den här gången. Det kommer blir grymt.



NIKKI SIXX ÄR SÅ SEXIG!! <3 (och vi är bäääst!)

glad att jag har sig så jag har någon att vara galen med, hehe

2010-02-06 @ 15:48:34
URL: http://danies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0