Home Sweet Home!

Nu är jag hemma. Snön vräker ner och jag saknar Oslo. Usch där var det inte fullt så mycket snö även om det snöade nästan alla dagar, mm Oslo. ^^
Jag har nog 50 sidor kvar av Nikkis heroin dag bok och jag älskar den synd bara att den måste ta slut. :(
Det har hänt en helt del här hemma känns det som pappa är här igen och det står ett planstation 3 där nere, vi har redan börjat planera hur det ska se ut i huset (jag har bestämt att det ska vara Jack Daniel's plansch på väggen såg en på gallerix, och massa band typ rolling stones, Mötley Crüe you name it) tror det kommer bli bra är inflyttning 1 juli om inte tidigare. Aa just det vi köpte huset i andalen jätte fint kommer bli kul eftersom det kommer vara en källare som vi får för oss själva, aa det blir super duper bra! Åå ska bli kul och gå runt i butiker och leta greor hoppas han hittar en lägenhet snabbt. Men killen var tydligen bara 35 bast och hade en son på 2,5år och såg bra ut vad dom sa iallafall tydligen jätte trevlig.

Kommentarer
Postat av: DANIELA

Jack D's planschen låter awesome, och lika så mötley <3

2010-02-21 @ 21:12:41
URL: http://danies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0