Idioterna kan fan inte ens bygga tak!!!

Jävla idioter! Varför kan dom bara inte bygga riktiga tak så hade dom inte behövt stänga av massa byggnader, Idioter. Alltså dom hade stängt av tränings grejen idag för att dom trodde att taket skulle rasa in. -.-
Hahah rymde upp nyss för pappa kom hem och jag vill inte att han ska bli sur bara för att jag inte orkade rulla köttbullar, det var rätt busigt av mig.
Tänkte sätta på en film men orkar inte koppla in min externa för den är i ett skåp och mitt skriv bord är förlitet, aja får ta nån jag har på datorn, jo hitta en hehe step up 2 :D älskar första får se hur andra är.


Åå kunde inte göra den minde blä på det!
Iallafall hade jag tråkigt och satt och sökte på massa musik så kom jag till neil Young kände igen det så såg jag denna låt titeln som jag kände igen. Vet du var ifrån? klart inte. Jo, jag satt och läste om kurt cobain som i sitt avskeds brev skrev med denna låt titeln. såhär stod det: I sitt avskedsbrev citerade han en rad från Neil Youngs låt "Hey Hey, My My (Out of the Blue)" - "It's better to burn out than to fade away.
Hans död är väldigt tragisk.
Fasen det fanns en länk där man kunde läsa brevet men den är nog borttagen.  :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0