Kickstart my heart, give it a start!!

Jag är trött eller inte. Håller på att packa ska till Norge imorgon med 10.00 bussen så får gå upp tidigt.
Det här är lite pinsamt men jag har inte köpt julklappar till dom än höhö. Förra veckan sa jag att jag hade glömt dom hemma men det kan jag ju inte säga imorgon så får helt enkelt köpa. Asså dom sa nej Johanna du behöver inte köpa men saken är den att man förväntar sig det, vet ju själv hur det är. ;)
Ska upp tidigt iallafall men tror jag tar köpandet i Norge så slipper jag gå upp kl.7.00, fast tror ändå jag behöver göra det eftersom jag behöver duscha, men det är bara att ta en brustablett så är man vaken. Har ätit två stycken nu och mina fingrar går och går.
Sen ligger det till såhär, Jag vill till Stockholm i sommar och se Mötley Crüe!!!!
Sen har mina tangent knappar damp (tror jag).
Oh så var jag otroligt sugen på Öl förut så jag åt en Apelsin så vart det borta.

Kommentarer
Postat av: DANIELA

"Oh så var jag otroligt sugen på Öl förut så jag åt en Apelsin så vart det borta."



hahahaha du lyckas ALLTID fåtill en dagens xD

Men hallå, dra dit och glo sönder dem med mig!! :D:D:D:D

2010-02-21 @ 19:45:35
URL: http://danies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0