Skylar's song-Vince Neil

Åå fy fan! Igår/idag satt jag och läste ur boken och jag hade kommit till kapitlet då Vince dotter dör i cancer, det var ett ganska långt kapitel och mycket sorgligt, jag satt nog och grät hela kapitlet om det inte var för att jag tyckte synd om dom var det glädje tårar och lite sånt. När Vince berättar att det var den ända personen han någonsin har älskat, efter hennes död skyller han på sig själv, han börjar dricka otroligt mycket. Han går under helt enkelt tills han får hjälp. Kan själv inte tänka mig känslan av att förlora ett barn eller en förälder eller någon man älska, eftersom jag aldrig vart på en begravning i hela mitt liv och jag antar att jag har tur som aldrig vart på en.
Aja 2004 kom en låt Vince skrev till sin dotter.
Om ni inte hör texten riktigt (vilket jag inte gjorde) så klicka HÄR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0