Stort Grattiz till Meeehl!!!!

som fyller 18 år= myndig=akta dig för polisen! ;)
Bestämde mig redan i Fredags att stanna hemma både måndag och tisdag, började tveka på söndag men bestämde mig för att inte gå till skolan är man "sjuk" så är man. ;)
Nu har jag läst klart The heroin Diary and I love it. Har suttit och fått tårar i ögonen dom senaste 10 sidorna, man inser inte att det är hemskt fören nåt riktigt hemskt händer och efter det är det kört.
Nä, ska börja på nästa bok som heter "Enligt Roling stones" aa ni hör ju namnet antar ni fattar vad den handlar om.
Ska ta och sticka i väg och träna nu tror jag (HÖ HÖ)!
Ska tänka på Mela hela dagen hur glad hon måste vara att hon får äta det hon vill haha ;)
Bilden säger allt Grattis MEHL!!
P.s. Hihih tycker jag är rätt busig ibland.
Pp.s. .... i love you  (ahahha filmen xD)

Kommentarer
Postat av: Mela

Mehl <3 Lutscher är faktiskt lika med sant :D Tack min lutscher!

2010-02-27 @ 11:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0