Same ol' situation-Mötley crüe

Kanske borde man sova klockan är ju ändå kvart i 3 men det är för bra musik!!! :(
Hahah såg en dokumentär förut (på Youtube) som hette I married..... Sebastian bach, asså jag älskar den mannen seriöst! han har varit ihop med sin fru sen 86 och 89 slog han igenom med skid row vilket betyder mycket fuckt up girls. Men dom har vart ihop, asså då är man stark som person och i kärleken. Aja han verkar ha världens goaste personlighet iallafall, sånna män gillar vi! ;)

Nä kanske ska sova nu komer vara halvt död imorgon men jag har ingen annan att skylla än mig själv. :P
Nä vi avslutar med en god natt (Eller god morgon xD)  sång.



Hihih gillar kepsen som Nikki hade från början och sen vince. Sen så har vi ju Tommys välkända trumsolo i luften. hihiih. God natt!!

Kommentarer
Postat av: DANIELA

Åh, ryser lika mycket varje gång jag ser denna...



NIKKI ÄR SÅ JÄVLA SNYGG TROR JAG DÖÖÖÖÖÖÖR......<3333

2010-02-01 @ 16:02:34
URL: http://danies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0