I'm singning!!

Hihiih jag är bäst på att sjunga!!

Stog och stekte ägg förut och då satt otto på axeln, vi sjung tillsammans eller jag sjung han såg rädd ut.
Iallfall när jag stekte försökte han gå ner till stekpannan, hihi tror han vill bli stekt höhöh. Efter jag stket klart ville han int äta ägg så jag vifta den mot han men nej inget ägg här inte.

Sen vill jag bara meddela att Mötley crüe is tha shit!!!<3

Har jag nåt mer att skriva?? Jo hann träna 20 min idag fär sen kulle dom stänga av dom p.g.a. att en pump gått sönder sånt gillar vi starkt!!
Oj och på fredag är det bara en månad kvar till Tokio Hotel aaaaa shit har fan väntat 3 år på en konsert och u kommer dom när man tröttnat, but anyway they are coming and i'm gonna see Tokio Hotel!!!! 


Hihihi kolla va jag hittade!
Asså kom och tänka på att han är en sån man alla vill ha alltså: han verket sprallig, snäll och sen har han vart tillsammans med samma tjej sedan 86 och han är rockstärna aa åå snygg är han oxå gillar killar som är halv nakna och har skin byxor! ^^


Kommentarer
Postat av: DANIELA

Mötley is the shit YES! <3



Haha erkänn man blir lite sur på TH när man väntat så jävla länge och sen lyssnar man typ inte på dem där de väl kmr hit. MEN DET KMR BLI AS NICEEEEE!!:D :D :D

2010-02-01 @ 22:16:49
URL: http://danies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0