"Life Is Beautiful"

Asså Nikki va en sjuk jävel, lagom paranoid. Heroin Diary är en väldigt annorlunda bok men har tydligen rädda många från sitt missbruk vilket hela iden var med boken.
Idah åt jag frukost på lunchen och äpple till frukost. Har iallafall var i skolan idag efter skolan mötte jag upp Emma då vi åkte till stan så jag fick köpt ett par skor och strumpbyxor och hon en klänning och ett kort. Efter det åkte jag och träna, Emma hann inte för hon skulle baka kaka och äta sen skulle hon till teatern, lika bra eftersom jag vill träna i en timma iallafall, sen skulle jag sola och det finns bara en sol. Kom iallafall hem vi 20-tiden vrål hungrig eftersom jag inte ätit sedan 11 tiden och jag hade tränat.
Jag kom på en underbar ide idag jag ska tatuera mig, typ runt nacke området har inte bestämt än och det ska stå "Life Is Beautiful"  det är nog den underbaraste lilla låten och det lilla citatet är så rätt men aa det är långt kvart till 18 så har lite tid kvar, men det hade vart coolt. Eller?? Vill iallafall tatuera in nåt och det är det ända vettiga just nu.

Kommentarer
Postat av: DANIELA

Shout at the devil stjärnan ska sitta på min handled inom kort, så är det bara!!

2010-02-11 @ 15:06:27
URL: http://danies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0