2000m

Tror jag har suttit och plattat håret i 20 min nu, okej det dåg förjävligt ut det hade lockat sig och såg risigt ut så jag tog fram plattången. Asså om jag inte suttit framför en spelgel hade jag antagligen satt upp håret ( det står en spelgen på mitt skriv bord så ser mig själv hela tiden lite störande). 
Idag har jag även simmat 2000m, det var det jag hann på 1 timma, tänkte stanna vi 1400m men det kändes så onödigt när det bara var 600m till 2000m.  
Okej nu har jag lagt plattången på golvet men satt säkert och platta i en timma.
När jag skulle gå (och träna) blev jag sugen på att lyssna  på Ebba grön, det berodde nog på att jag hade på mig min Thåström kärlek är för dom tröja, men vill ha lite fart på musiken så då fick det bli Ebba blandat med skid row det som fattades var Mötley men har inte dom på mobilen det är bärför jag sitter uppe sålänge för att jag lyssnar på dom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0