Mick Mars!

Hihih satt och tittade på youtube förut och kom fram till L.A ink och det avsnitten då Nikki tattoerar in Mick på sitt ben. Asså shit grät typ när Nikki visade den för Mick, för han visste nämligen inget. Hahah asså jag diggar Tommy starkt fyfan han verkar lite kul faktiskt.
Nä ska snart lägga mig i sängen och läsa lite bok (Snart brukar vara si sådär 1 timma eller nåt höh) sen sova, och imorgon ska jag åka till skolan och ha matte sedan ska jag träna och sola heheh, jag hoppas bara dom har fixat bassängerna men det hoppas jag verkligen för annars stämmer jag dom (eller inte).


Mick är väldigt cool tycker jag, och om jag inte minns fel är han med  på Gitarr hero p.g.a hans stil.
Att han ser så stel ut är p.g.a en ben sjukdom som han fick reda på när han var 19 år, och med åren har han krympt ihop. Det var också en anledning till att han drack så mycket (alltså så mycket att han svulnade upp) alltså att han slapp smärtan för han kan inte vrida på sitt huvud!

Kommentarer
Postat av: DANIELA

Hahaha jag dör... har för mig att mick trodde att nikki skulle visa kuken för honom... HAHAHHA

2010-02-02 @ 09:13:56
URL: http://danies.blogg.se/
Postat av: DANIELA

Sv: ja just det så var det. hahaha men det hade inte gjort något om han inte hade kalsonger! jag menar hans såndär är ju inte att leka med (a)

2010-02-02 @ 09:24:19
URL: http://danies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0