Skärpning!

Blä Spotify funkar inte jag som var så sugen på Mötley aja har lite annan musik på min dator får nöja mig tills den funkar igen.
Hm.... det är jätte mycket snö ute and me like it!!
Tycker iallafall att folka ska sluta klaga det är ju trots allt vinter och har inte haft så här mycket snö på 30 år! Ärlig denna vintern har vart underbar, har haft snö sedan min födelsedag rätt kul.
Det snöade i Oslo men det var inte så mycket om man tittar på vad det gör här. Hoppas det kommer mer hade vart kul och inte komma ut imorgon höhöhö.
Vem? och hur? lyckas man såga sönder en säng på mitten med en kniv?? Vem jo såklart Nikki och Tommy och hur?? Jo, med "lite" droger och alkohol. Höll på och dö av skratt när jag läste det eftersom han inte minns någ hade han manger sagt det till honom dagen efter, för det va hans säng.  Dock satt jag på bussen så fick dra upp halsduken en del.
Nu väntar jag på att Dolf ska dyka upp sen vill jag se Darin så kanske ska springa ner iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0