Old school

Idag var det skolan sen var det Pasta haus med Emma, Mela, Elin, Carro, Linn och Madde det var mysigt Mela fyllde ju 18 igår.
Sverige tog just guld i Skidstaffeten  grymt! Fan älskar komentarorerna  helt otroligt roliga att höra på.
Haha kan inte sluta skratta åt det, vi gick till färjan så fick jag för mig att springa/hoppa i snön så tänker jag inte på att det är en trappa så jag faller rätt fram i snön haha kan bara tänka mig hur kul det måste sett ut.
Den ända smärtan jag fick var ett skrapsår på mitt knä aja det måste sett kul ut iallafall.
Nu siter jag och lyssnar på Old school och rock samlingarna sjukt bra band och låt samling på den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0