Fame

Hallo! Sitter och pratar med min underbara Gris 2 gud vad saknad hon är!! Herregud den sommaren vi hade i somras var galen, det var kul skratta fan hela tiden asså aa va tötigt det lät nu men jag saknar det!
Aja det är bara att gå vidare.
Sitter och lyssnar på Smoking in the boys room asså verkligen älskar den låten+videon.
Aja ska nog sova snart när jag får. ;)
Fame var bra men gillar den gamla filmen bättre, men det brukar alltid vara så man kan helt enkelt inte göra om en film och tro den ska bli bättre.
Aj känns som jag har bränt min näsa.
Ha det på badet din gamla choklolade! (haha det sägen alltid August fast han har bytt ut det till karamell ^^) Soo Sweet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0