I Want to break free!

Gårdagen var väldigt kul! Madde fyllde 18 år vilket hon firade med fest aa iallafall var det väldigt kul.
Kvällen/natten slutade inte fören vid fem tiden och under dom timmarna aa det hände mycket.;)
Grattis ännu en gång till Madde!!
Jag har knäckt tillbaka mina käkar (till det sämre) så kan knappt prata, kan bara öppna munnen till hälften usch det är så illa att jag sitter med huvudvärk tackvare dom dumma dumma dumma!! Tror jag har förmycket på hjärnan nu vilket gör att jag spänner käkarna men det fixar sig.
Ja, snart är OS över inte kul satt och grät när dom visade vilka som hade vunnit medaljer eller egentligen när jag såg Anjas brons medalj så jävla starkt av henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0