Äventyret in i handtaget!

Idag har vi vart och åkt skridskor med klassen (på gympan) det var kul vi stannade i 2 timmer vilket resulterade till att mina fötter hade svullnat av kramp när jag tog av mig skridskorna, det var lite äckligt faktiskt. Efter det hann jag inte mycket mer än att åka hem och titta på hus. Hus va as fint, ligger i Hästevik, en plans hus, nära havet, långt från bussen, granne med militär området (skog), fint hus, gult hus, fint kök, får bygga lite rum, göra om väggar och golv, aa det var väl det antar jag aa det var så fint att dom ska bjuda lite på det imorgon tror det ligger på lite över 3 miljoner.
Stackars Emma hon är blå på sitt ögonbryn för hon krockade med Axel tydligen, det sa hon när vi kom ut med jag lyssnade inte för jag var för upptagen med att säga att mina fötter hade svullnat upp.
Haha minns när jag fick en blåtira, jag ramlade på ett rep så jag ramlade in i ett handtag. På ögonbrynet fick jag en stor jävla kula (kändes som en putte kula) so var blå, så jag gick lugnt till handfatet och sköljde med kallt vatten sen ringde jag mamma, lite sådär halvt chockad. Dagen efter var mitt öga blått men jag tyckte det var lite coolt. xD
Asså det är så typiskt att ta allt lugnt och inte gripas av panik, helt då för då va jag fan värre, sen tyckte jag det var pinsamt men det fixa sig fick väl ha ett blått öga i en vecka sen gick det över till lila och sen gult. Nästan så att det är värt att gör det igen för jag tycker det är coolt. Höhö eller lite. =P
Sen kom jag ihåg närjag och Erica cyklade till träningen en gång och hon kom med ett gult-lila öga och sa att hon hade fallit in i kylskåpet men i själva verket hade hon bara sminkat det så för att se vad alla sa och dom flesta regera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0