Vakna lite sent!

Oj missa visst matte lektionen. Jag hade satt klockan på fem olika tider men orka inte gå upp och jag sätter aldrig klockan på snooz om jag inte råkar, så när jag vakna till lite för att titta klockan var den 09.10 och det är då jag börjar. Men ingen stress här inte utan jag går upp lungt, går till datorn och sätter på den och sjukanmäler mig. Det var faktiskt första gången denna terminen, sen gillar jag inte matten heller, inga roliga personer och matta=bläää näsan varje tisdag är jag irriterad när jag går däifrån så det betyder bara en sak, jag gillar inte matte.

Jag hade tänkt och skolka idag men tänkte att det inte var någon ide. Nu kan jag iallafall åka och träna tidigare (vilket kommer bi samma tid som det hade vart om jag inte skolkade) sen ska jag in till stan och titta kläning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0