2010

Ååh jag är kär i Dirty dancing och Patrick Swayze. (synd att han är död='()

Anyway jag har helt totalt glömt av att det är 2010 asså det känns så overkligt för 2009 har gått så fort när jag tänker på det, kommer knappt på vad jag gjort detta året men jag vet att jag har underbara minnen!

Inatt eller igår natt drömde jag att jag var i något hus mitt ute i djungeln (tror jag), det gick ett larm iallfall om att vulkanen ovanför oss skulle explodera så alla fick panik och det jag tänkte på var att det var 2010 inte 2012 det stämmde inte. Iallafall fick vi tag på ett plan hur vet jag inte och jag kom med, alla kom ju inte med för det var inget stort plan. Vi hann iallafall undan och lavan flöt bakom oss men jag dog inte. 
Tycker detta med drömmar ar helt sjukt men iallafall, vet jag att jag tänkte på när det inte fanns något hopp och det var vad jag skulle missa om jag dog och det var b.l.a: Tokio Hotel konserten, alla kuliga saker vi kommer göra i år okej mitt måtto är att göra så konstiga saker som möjligt man lever bara en gång, ska leva liver vara ännu jobbigare än vad jag är ( fast då kommer jag no förlora ganska mycket kompisar eftersom ingen kommer stå ut med mig xD). Jag känner på mig att 2010 kommer bli ett bra år med Tokio Hotel åå va jag längtar har gjort det sen 2007 äntligen!! Fyller arton också kan man tänka sig lilla jag bli så stor det du, det kommer bli en flytt vilket faktiskt känns kul med lite förändring och en ny kompis aa nu börjar liver känner jag!
Herregud vad jag skiver fattar knappt vad jag skriver själv!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0