Be your self, it alway lead to somthing good!

Åå imorgon blir det en promenad på isen hade jag tänkt mig, det är is på havet och jag vill inte sitta inne hela dagen sen skäms jag över att jag inte gåt ut när det vart så mycket snö.
Önskar jag vore mindre för då var det okej att åka pulka det var okej att vara den man är och det var okej att se ful ut för ingen brydde sig, om man gör nåt nu tittar alla ut en och om man åker pulka är man en tönt man är ful och inte okej om man inte orkar se bra ut, iallafall vad det känns som dessutom var folk mycket roligare då nu vad gör man sitter inne och nördar framför tv:n eller datorn eller är inne i stan och slösar pengar, då var man ute och lekte alla älskade snö, nu är det få som gillar den. Jag fattar inte varför folk växer upp så fort alla säger ju att det var bättre förr, gör nåt åt saken var ute lek i sandlådan, gå ner och bada, lek i snön, bry er int vad folk säger för den som säger nåt dumt om en är en idiot ingen känner dig så bra som du känner dig själv vilket betyder att det spelar ingen roll om vad folk säger för den vet inte vad du tycker, man kan säga att man säger sanningen till en men i många fall gör man inte det och det kanske inte är för att man inte litar på personen utan det kan vara för att man vill behålla något för sig själv.
Tycker folk växer upp för snabbt det är synd för att vara barnslig har man alltid fördel med i hela livet. 
Ååh vad det känes skönt och få ut det, har tänkt på det väldigt länge och nu skrev jag det äntligen. ;) 

Nä nu ska jag se på "Ensam hemma 2" tror inte jag har sett hela. :O Inte bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0