bland......

förstår jag mig inte på pappa, Jag ringde till farmor idag för jag skulle fråga om hon ville se Jimm spela eftersom hon bor där borta (dom tvinga mig ringa). När jag frågar säger hon att hon inte kan för att Pappa och Elisabeth ska komma, inget konsigt med det. Men innan på dagen när pappa lämnade av Jimmy här hemma efter han hade vart i partille, iallafall så pratade vi om det och ringa farmor asså tror du gubben säger nåt om att han ska dit eller?? Nä så jävla dum är han ibland, asså man säger ju nåt när man vet att hon är upptagen inte sant? Men pappa tror allt detta är känsligt för oss alla att han skulle dit med sin nya, den som har ont av det är pappa så jävla känslig och för att inte visa det rymmer han asså inte bokstavligt men nästan bokstavlig. För att flytta var inte mammas eller Elisabeths förslag utan pappas, han säger att han tycker det är jobbigt att släpa omkring på alla sina saker yeah sure! Han vill helt enkelt komma ifrån allt vill inte ha det ansvaret han har haft alltså vara en gnutta mer fri vilket han också blir. Eftersom han slipper Daniel och Jimmy någon vecka då och då och detsamma med mig, den ända han får på ansvaret är Caroline som är 18år så hon är myndig. Ibland undrar jag fan vad han tänker med antingen vill han vara lite mer fri eller så har bara blivit jävligt känslig! 

Nu ska dom även sälja lägenheten vilket betyder att mamma tar över huset och alltid bor där och att pappa kommer bo hos Elisabeth tills dom hittar något vilket kommer ta ett tag. Eftersom dom inta har jätt mycket pengar och sen ska dom hitta nåt, och det är Torslanda vi pratar om här alltså ganska dyrt sen ska det vara tillräckligt stort. Lycka till vill jag bara säga!

Hahan nu fick jag ut allt på en och samma gång. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0