Norge minnen!!

Fasen vad jag saknar alla Norge resor jag och Emma gjorde förut!
Asså saken är den att vi inte gjort allt mycket gått upp och ner på bokstavejen tittat på slottet och gått hem, det var våran första resan och det betod att vi gick till slottet och sedan hem och samma sak i aa 3-4 dagar eller nåt. Aa man gör inte mycket men det är just det lilla som gör det minns det och jag minns att Emma tog kort på 200 kort på träd haha det var på höst lovet.
Andra gången vi åkte tror jag var på sport lovet om jag inte minns fel, herre gud kommer inte ens ihåg hur många gånger vi åkt tillsammans men jag VET att det varit kul.
Emma kan Oslo lika bra som mig skulle jag kunna tro, men ändå hittar jag bättre för jag har ändå åkt dit nästan varje lov sedan jag var tio år.  Oslo är en stad som verkligen betyder nåt för mig och dom personer jag tar med dit betyder verkligen nåt för mig och det är bara Emma och Wilma som följt med men Emma har vart med så många gånger att det är helt sjukt, Wilma var mer för ee heheh.
Men den mest härliga Norge resan gjort var när jag själv åkte med farmor och farfar upp och sedan efter 3 dagar åkte till Moss och stanna där resten av veckan. Herregud va härligt det var bara komma ifrån allt inte behöva tänka på nåt bara umgås, pratat och njuta av den fin fina utsikten och vädret! 

JAG ÄLSKAR NORGE!!<3


SAKEN ÄR DEN ATT JAG HAR VISAT DENNA BILDEN 5 MILJARDER GÅNGER MEN SHIT UTSIKTEN ÅÅ UNDERBAR! DETTA ÄR FRÅN STORA FÖNSTRET I MOSS. ( oj caps lock inte meningen men orka skriva om)


Och såklart i sommras en resa som jag aldrig kommer glömma tror jag. Nuhade vi lärt känna Oslo så mycket att vi kunde gå var som helts vilket v kunde innan men vi va fria!!! ;) 

Längtar tills jag flyttar till Norge för där ska jag bo!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0