Var stolt över det!

Jag har hört ett rykte om att Rolling stones ska göra en avskeds turne undra om det stämmer?
Aa iallafall om dom skulle göra det skulle dom komma till Sverige sa pappa (han har läst det i tidningen).
Jo, det jag ville komma fram till var att det hade vart kul och gå innan gubbarna går och dör för att se dom är ett måste och att ha sett dom borde man vara stolt över. 
Nåt men man borde vara stolt över att ha sett (enligt mig, artist mässigt) 
är: Elvis, Queen, David Bowie, Johnny Cash, Thåström, mozart, Bon jovi m.m.

Ska förklara dom fyra första: Såhär är det att dom var dom största musik genierna, Elvis asså shit man ryser när man hör han musik hans röst hans snygghet hans storhet. Sen har vi Johnny cash som levde samtidigt han var också ett geni kanske lite deppig men hans röst helt sjuk jag tror inte många har den mörka rösten som dom har.
Okej Queen och David Bowie helt sjukt bra artister sångaren i Queen (kan inte stava hans namn och orkar inte) han var ett åå ett helgon shit hans röst kan inte beskrivas.
David Bowie skulle jag gärna vilja se live älskar han musik och han har go röst och bra låtar.
Thåström: Tycker man måste se han eller måste och måste jag måste han har frelst mig med sin musik, han har ingen brra röst men hans låtar är så underbara han är ett geni på låt skrivning verkligen, nästa gång ni lyssnar på en Thåström låt lyssna inte på rösten lyssna på texten (beror på vilken om det är Ebba, imperiet eller solo lyssna solo).
Mozart: Asså man MÅSTE vara riktigt jävla stolt om man sett Mozart live och det mena jag för han är ju flera hundra år gamma, men tänk vad hans musik har på verkat oss!!
Bon jovi: Asså se dom live skulle jag gärna göra helst om det vore då dom var som störst grymt bra band!

Aa det är många artister man vill se men någon som jag faktiskt inte vill se är madonna tro det eller ej men jag gillar inte henne på något sett gör jag inte det aa man kan inte gilla alla.


Kommentarer
Postat av: Daniela

du glömde tokio hotel, hahah...

usch har inte lyssnat på dem på år känns det som. what happend? :(

2010-01-09 @ 16:43:33
URL: http://danies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0