Burrr!!!!

Gud var det är kallt sitter och småskakar mina fötter är två isbitar.
Dessutom tror jag att jag hpller på att bli sjuk har nämligen vart öm i halsen hela dagen.
Det var snöat hela natten och igår halva dagen så snö finns det, dessutom blåser det så snön ligger i drivor så på vissa ställen är snön upp till mina knän.
Jag har snart inte vart ute mer än att åka till halar och vart ute någon timme på 4 dagar eller nåt idag kännde jag att jag var tvungen att ryta det vilket jag gjorde genom att åka med pappa, frågade Emma egntligen om hon vill in till stan men inte så jag var tvungen att komma från Torslanda några timmar. Om jag hade stannat här längre hade jag bara tyvkt att mitt liv är ganska meningslöst (vilket det är) och bara blivit deprimerad och då måste man hitta rätt filmer till det alltså gråtiga.
Nä mitt lov har varit beroende av filmer vilket jag inte gillar alls egetligen men det har varit skönt för jag har varit väldigt trött. Det jag tycker lov går ut på är att göra så mycket du hinner med men ändå vila ut men så har det inte blivit.
Pappa prata iallafall om att vi skulle åka lite skidor i helgen åå vad härligt åka lite slalom i en vit backa med ett vinterlandskap runt om kirng sig, ta liften upp och åka ner igen åå jag VILL!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0