Drömvärld

Ibland önskar jag att jag fick leva i min lilla dröm värld!
Så underbart det hade vart, för då hade många killar sett ut som Sebastian Bach med långt håt dom sexiga brallorna och guligt ansikte, jag hade bott i Norge utan problem massvis av pengar, rest mycket mm låter underbart jo sen hade ja inte jobbat heller utan jag hade hmmm.. jag hade oj måse ta reda på det. Saken är den att jag lever i min drömvärld när saker och ting blir för mycket eller om jag har tråkigt så i den är jag minnst 2 gånger om dagen lite då och då.
Hahah nu fick ni veta en liten liten del av min lilla värld utanför denna världen, men måste ta reda på vad jag gör istället. :/

Back to the real life:
Idag hade jag matte som jag alltid har på tisdagar och sedan sluta jag. Vakna upp jätte förskyld och trött men tänkte att det skulle gå över men det gjorde det inte så jag kom till skolan alldeles hängig, trött och förskyld.
Efter skolan åkte jag till stan och köpte lite grejor sen är jag kom hem, ätit, tittat tv och sovit lite gick det över yay!
Sen kom pappa hem med fyra hockey biljetter som han inte slarvat bort, men efter han vart inne och duchat var dom borta haha pappa fick utbrott men så hade Daniel skojat lite. Ja, så det ar av till Scandinavium och se Frölunda-Brynäs. Första perioden var sådär lite seg start men i andra perioden spelade dom riktigt bra och då stog det 1-2 tror jag. I tredje perioden spela dom också bra hade mycket anfall och höll oucken på den sidan där den skulle vara men pucken gick inte i mål det var som dom hade satt nätet på fel sida helt sjukt, aja frölunda förlora men kan ju inte säga att det var en dålig match för då ljuger jag! Oj jag ska ju upp 07.00 imorgon kanske borde sova heheh.


Såhär kreaktiv är jag när jag inte är i min drömvärld=D Visst är jag en riktigt konstnär?
Nästa gång jag shoppar jag handla mig ett liv om jag hittar ett roligt sådant så klart det har ju faktiskt varit mycket rea. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0